Якщо при отриманні Ви побачили невідповідність товару в замовленні, або посилка прийшла з пошкодженнями продукції, але коробка зберігає цілісність — напишіть або зателефонуйте нам:
Київстар (098 ) 6-160-160
МТС (066 ) 6-160-160 (Viber )
Life (063 ) 6-160-160
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту придбання ви можете повернути продукт.
Протягом 10 днів після отримання товару ми оглядаємо повернені позиції і виносимо рішення щодо відшкодування або заміни товару.
Просимо Вас звернути увагу, що згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172 наші клієнти мають право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний призначенню. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, за винятком дня покупки за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів“ позначено перелік товарів, які не підлягають обміну (повернення ), а саме:
-гребінці, гребінці, масажні щітки;
-одноразова продукція;
- кисті та набори кистей;
- Пилки, бафи, полірувальники;
- перукарські ножиці;
- Манікюрні інструменти;
- лаки та гель-лаки;
- Товари в аерозольній упаковці;
- шпильки та шпильки для волосся;
- Акційні та знижені в ціні товари;
Такий товар можна повернути тільки через виявлення шлюбу або невідповідність замовлення.